تجربه تلخ خرید از ال‌جی

مطلبی از ایریکس در ۱۴ مهر ۱۳۹۳

چند وقت پیش من یه یخچال از ال‌جی خریدم که کارت هدیه‌ای هم روش داشت. بگذریم که در اطلاع‌رسانی نحوه دریافت هدیه خیلی گنگ و ناواضح عمل می‌کردن و از فروشنده، تا نصاب و اپراتورهای کال‌سنتر ال‌جی هر کدوم یه پروسه متفاوت رو به من گفتن، در نهایت با پیگیری مستمری که انجام دادم فهمیدم که خودم باید با بخش مربوط به هدایای کال‌سنتر تماس بگیرم و ثبت درخواست کنم تا کارت هدیه ارسال بشه. این کار رو کردم و کارت ارسال شد و به دستم رسید.

تا اینجا گیر خاصی وجود نداشت و منم خوشحال و خندان بودم. اما داستان غم‌انگیز من و ال‌جی از اینجا شروع شد.

روی بروشورهای همراه کارت هدیه به صراحت نوشته شده که شما می‌تونید به هر کدوم از نمایندگی‌های ال‌جی مراجعه کنید و مبلغ کارت هدیه رو از فروشگاه دریافت کنید. من به حدود ۱۰ تا نمایندگی سر زدم که هر کدوم به نحوی من رو پیچوندن. یکی می‌گفت پول نداره، یکی می‌گفت اینو فقط بعضی نمایندگی‌های خاص میدن، یکی می‌گفت ۲۰٪ از مبلغ رو برمی‌داره تا کارت رو نقد کنه و یکی می‌گفت فقط با خرید کالا از ال‌جی می‌تونی از این کارت استفاده کنی…
نهایتا زنگ زدم به کال‌سنتر و پس از توضیح دادن داستان میگن که برید نمایندگی فلان جا و اونجا کارتتون رو نقد کنید. هیچ مبلغی هم نباید از کارت کم کنن. دوباره خوشحال و خندان شدم و رفتم اون نمایندگی که کال‌سنتر بهم معرفی کرده. اما متاسفانه مجددا همون جواب‌های سابق رو شنیدم با این تفاوت که ۱۰٪ کم می‌کنن. زنگ زدم کال‌سنتر و پرسیدم که آیا نمایندگی‌ها حق دارن  که از مبلغ کارت درصدی کم کنن که بعد از کلی معطلی و فکر کردن، و به نظر من برای جلوگیری از آبروریزی بیشتر میگن که بله، اگه پولتون رو نقد بخواهید ۸٪ کم می‌کنن! توجه کنید که ۴ رقم متفاوت صفر، هشت، ده و بیست درصد به من اعلام شده. متوجه شدم که ال‌جی تقریبا هیچ کنترلی روی نمایندگی‌هاش نداره و بی‌خیال داستان شدم.

از قضا ماشین لباس‌شوییم کهنه بود و در همین حین سوخت. تصمیم گرفتم که یه ماشین ال‌جی بخرم و از کارت هدیه‌ام هم استفاده کنم. رفتم همون معقول‌ترین نمایندگی و یه ماشین لباسشویی سفارش دادم. فروشنده هم با خوشحالی یه بروشور داد دستم و گفت از دو سه روز پیش به این مدلی که شما خریدید هم کارت هدیه تعلق می‌گیره. من هم که تازه این پروسه رو تجربه کرده بودم خیلی امیدی نداشتم که این کارت هدیه برام نقد بشه، اما به طبع پیگیری کردم که کارت رو دریافت کنم تا شاید فرجی شد.

بعد از خرید و نصب دستگاه، و در طول بیست روز گذشته حدودا ده بار با مرکز هدایای ال‌جی تماس گرفتم تا کارت هدیه رو پیگیری کنم. جواب‌هایی که گرفتم اینها بود:

  • هنوز جایزه شما تو سیستم وارد نشده.
  • ما پیگیری می‌کنیم و تا دو سه روز آینده باهاتون تماس می‌گیریم، که در این مدت هیچ تماسی از ال‌جی گرفته نشد.
  • نصاب هنوز اسمتون رو وارد نکرده، باید باهاش پیگیری کنید که این کار رو بکنه. علی‌رغم اینکه این کار خیلی خنده‌داره که من خودم شخصا باید بین دو کارمند ال‌جی هماهنگی ایجاد کنم و پیگیر ارتباطشون باشم، اما این کار رو می‌کنم که نصاب میگه اسم من رو همون چند روز پبش وارد کرده.
  • من شماره شما رو میدم به سرپرستمون که پیگیر کارتون باشه، اما هیچ پیگیری خاصی نشد در این مدت.
  • حتی یه بار هم بهم گفتن که ماشین لباسشویی اصلا کارت هدیه نداره که براشون توضیح دادم که من حتی بروشور تبلیغاتیشون رو هم دارم. در نهایت مجددا میگن پیگیری می‌کنیم و …

این روند بیست روزی ادامه داشت تا اینکه من امروز بعد از شنیدن جواب‌های همیشگی از اپراتور خواستم که اگه واقعا پیگیری می‌کنه نتیجه‌اش رو به من اطلاع بده. جواب میده وظیفه من نیست و به من مربوط نمیشه. ازش خواستم اسمش رو بگه و بعدش من رو متصل کنه به سرپرستشون یا یه مدیری که وظیفه‌اش این باشه که کار من رو پیگیری کنه و به من آپدیت بده. ابتدا از گفتن اسمش طفره رفت، منتها با اسرار شدید و عصبانیت من اسمش رو گفت. خانم الف. اما گفت سرپرستشون نیست. وقتی اسرارهای من رو دید که با مدیرش صحبت کنم تماس رو هولد کرد و بعد از چند ثانیه گفت کسی تو مدیریت نبود که جواب بده! (به روش نیاوردم که من خودم امثال این نرم‌افزارهای کال‌سنتر رو ستاپ می‌کنم و کاملا می‌فهمم که الان تماس من رو به هیچ جا متصل نکرده. :) ) ادامه داد که من پیگیری می‌کنم و باهاتون تماس می‌گیرم. حدس زدم که این دفعه این کار رو واقعا پیگیری کنه، به همین خاطر ازش تشکر کردم و منتظر شدم تا امروز از ال‌جی باهام تماس بگیرن.

بعد از حدود یک ساعت باهام تماس گرفت و گفت که این هدیه به شما تعلق نمی‌گیره چون برای بعضی استان‌های خاص هست و شامل استان تهران نمیشه!! آه، خدای من! یه جواب جدید! بهش میگم خانم من این دستگاه رو از نمایندگی فلان تهران خریدم و علاوه بر تبلیغاتی که بابت این هدیه رو در و دیوارهای فروشگاه زده شده، من خودم هم اون برگه بروشور رو دارم. نه تنها هیچ کجای اون برگه نوشته نشده که این متعلق به تهران نیست، بلکه صراحتا نوشته شده که «این جشنواره در کلیه فروشگاه‌های گلدیران-ال‌جی در سراسر کشور اجرا می‌گردد». متاسفانه هیچ استدلال قابل قبولی ارائه نمیشه و فقط میگن شما درست می‌فرمایید اما به شما تعلق نمی‌گیره و این واسه تهران نیست و …

این تصویر پشت و روی بروشور ال‌جی هست که تو نمایندگی رسمیش بهم دادن و فکر کنم حتی هنوز هم تو فروشگاه‌هاش موجود باشه. قضاوت با شما.

بروشور ال‌جیبروشور ال‌جی ۲

چند نکته رو هم اضافه کنم که:

  • مبلغ هدیه واقعا ناچیزه و من به خاطر پولش این قضیه رو پیگیری نکردم. برای من دردآوره که یه شرکت تو رده ال‌جی زیر حرفش می‌زنه و کارمندش به خودش اجازه میده ده بار من رو به اشکال مختلف بپیچونه.
  • به نظر من این کار فریب مشتری قلمداد میشه که موقع فروش میگن کارت هدیه داره و حتی بروشورش رو میدن بهت، اما بعدا این مورد رو انکار می‌کنن. از نظر احکام اسلامی هم دروغ و فریب در معامله محل اشکاله. اگه تو یه کشور درست و درمون زندگی می‌کردیم بی‌شک میشد این پیگیری رو به جایی رسوند.
  • من این نقد رو نوشتم تا شاید به گوش مسئولی تو شرکت ال‌جی برسه تا توضیحات قابل قبولی ارائه کنن. قطعا اگه جواب بدن من اینجا منعکس می‌کنم. من تو این سال‌ها همیشه به خاطر مشتری‌مداری و خدمات خوب پس از فروشش طرفدار ال‌جی بودم، منتها این سری واقعا تجربه بدی بود. الان هم  هدفم و امیدم اینه که این رویه اصلاح بشه  :)

 

پس‌نویس (۲۱ آذر): من نمی‌دونم از مسئولین ال‌جی کسی اینجا رو خوند یا نه، و کلا هم قضیه رو فراموش کرده بودم و بی‌خیال کارت شده بودم، منتها بعد از یه مدت یک نفر از شرکت بهم زنگ زدن و گفتن براتون کارت هدیه رو می‌فرستیم.

کارت اومد و خوشحال بردیمش فروشگاهی که ازش خرید کرده بودیم. با نهایت تعجب دیدیم که اون فروشگاه تعطیل شده. به چند تا فروشگاه دیگه ال‌جی سر زدیم و به طبع همون جواب‌های قبلی رو گرفتیم و کسی کارت رو برامون نقد نکرد. برگشتیم خونه و زنگ زدیم شرکت و داستان رو براشون تعریف کردیم که ما نمی‌تونیم این کارت رو نقد کنیم.

دو سه هفته‌ای گذشت و ما دوباره بی‌خیال کارت شدیم که از شرکت زنگ زدن و پیگیر کارت شدن و در نهایت مبلغ کارت رو با پیک برامون فرستادن و کارت رو گرفتن. به این ترتیب بعد از ماه‌ها این کارت هدیه ما تبدیل به پول شد. در حد سورپرایز ظاهر شدن این دفعه و قاعدتا من باید این مطلب رو به انتهای پست اصلی اضافه می‌کردم.

 

✶✶✶ از این مطلب خوشتون اومد؟ پس بهش مثبت بدید و با دوستاتون به اشتراک بگذارید! ✶✶✶
۵۲ دیدگاه موضوعات: روزمره
  برچسب‌ها:  , , ,

۵۲ دیدگاه برای “تجربه تلخ خرید از ال‌جی”

  1. Ali Reza گفت:

    واقعا برای شرکتی مثل ال جی تاسف باره که نتونه یک پشتیبانی درست و درمون بده. اون هم با این تبلیغات!

  2. خواننده گفت:

    مورد مشابهی برای هیوندای پیش اومده بود که با ارسال پیت روی وال صفحه فیسبوک پیگیری لازم صورت گرفت.

  3. خواننده گفت:

    سلام مورد مشابهی برای هیوندای پیش اومده بود که با ارسال پیت روی وال صفحه فیسبوک پیگیری لازم صورت گرفت.

  4. من هیچوقت از ال جی خوشم نیومده چون حس می کنم به زور این کارها می خواد محصولاتش رو بفروشه در عوض شرکت رقیبش یعنی سامسونگ از این ادا اطوارا نداره ادعایی هم نداره ولی من همیشه ازش راضی بودم پارسال حس کردم ماشین لباسشویی (سامسونگ) ما آب رو زیادی گرم می کنه و سرو صداش هم زیاد شده ترسیدم وضعش خرابتر بشه زنگ زدم از نمایندگی همون روز اومدن یه نگاهی انداخت و گفت هیچ مشکلی نداره دمای آب هم طبیعیه سرو صدا به خاطر تراز نبودنش هستش خودش ترازش کرد و هیچ پولی هم نگرفت و رفت! آقای ال جی به عمل کار برآید به سخندانی نیست!

  5. مصطفی گفت:

    یک اینکه یه شرکت پشتیبانی باید همچیش رو یه روال ثابت باشه و این داستان نشون میده متاسفانه همچین نماینده فروش پرادعایی مدیریت درست حسابی نداره.
    دو اینکه در نظر داشته باشیم ضعف نماینده ال جی تو ایران دلیل ضعف شرکت ال جی یا محصولاتش نیست.

  6. Miladsob گفت:

    این ضعف فکر و خلاقیت بازاریابی تو ایرانه که نمایندگی این شرکت ها دست به کارهای بچه گانه میزنن!
    وگرنه همین که قیمت پائین تر بدن خودش تبلیغ موثرتریه!

  7. مهرداد گفت:

    مسخره، بچه‌گانه و خنده‌داره.
    اینجا وقتی داری چیزی می‌خری حتی اگه ندونی که اون چیز یه هدیه همراهش داره هم خود فروشنده بهت میگه.

    قطعا این باگ مال نمایندگی ال‌جی تو ایران هست و میشه گفت مشکل از شعور بازاریابی و تجارت تو ایران!
    اینجا فروشگاه‌های زپرتی هم حتی زیر این چیزا نمیزنن، هیچوقت تاحالا تلاش نکردن بپیچونن. حتی پیش اومده نخواستم یه چیز رو، بزور بهم دادن. :))

    * تازه اینجا همچین کشور درست درمونی هم نیست. LOL

  8. جادی گفت:

    ایول که نوشتی. امیدوارم به گوششون برسه. متاسفانه این جریان در ایران بسیار داغون و خجالت آور شده.

  9. احمد گفت:

    سامسونگ هم دقیقا همین برنامه رو سر قرعه کشی پیاده کرده و اصلا تو سایتش میرفتی جایی برای ثبت کد قرعه کشی نداشت!

  10. AliCh گفت:

    من مورد غمناک تری از ال جی دارم
    خلاصش اینکه چند سال پیش چای / قهوه سازی ازشون خریدم و اتفاقا در حین حمل قبل از هر استفاده ای قوریش شکست. هرچی پیگیری کردم ساپورتش نه اونو داشت و نه به هزینه من سفارش داد که با قطعاتش بیارن…
    این داستان فروش بدون پشتیبانی در بازار بلبشوی ما سر دراز داره ….

  11. حسین گفت:

    به سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده اگر شکایت کنید راحت‌تر به نتیجه می‌رسید.

  12. جواد گفت:

    اردیبهشت ماه سال ۹۳ یکدستگاه تلویزیون سه بعدی و سینمای خانگی ۵.۱ بیسیم ال جی از فروشگاه ال جی سنتر خیابان جمهوری از نمایندگان فروش گلدیران خریداری کردم.

    متاسفانه تصویر تلویزیون دارای سایه های فراوونی بود که با صرف چهار ماه تلاش و اعصاب خوردی و تماسهای مکرر و حضور کارشناسان!! گلدیران و بعد از چهار بار تعویض و حتی تعویض مدل با پرداخت هزینه ای حدود یک میلیون و دویست هزار‌تومان بیشتر از هزینه اولیه! نتیجه این شد که وجه تلویزیون رو به من برگردوندند. البته در قالب یک کارت هدیه که بعد از یک هفته بعد از خروج تلویزیون از منزل به من با منت برگشت داده شد!!

    در تمام مدت به دلیل عدم تصویر مناسب از تست صدای سینمای خانگی معذور بودم.
    به محض خرید تلویزیون جدید متوجه ایراد پخش صدای دستگاه شدم!

    سیستم دارای شش اسپیکر هست که طبق کاتالوگ و پیشنهاد فروشنده و عقل سلیم! اسپیکرهای سوراند(عقبی) هم باید صدای مستقل داشته باشند!

    ضمن اینکه روی تنه دستگاه و جعبه به وضوح نشان های:
    Dolby digital
    Dts
    Solby sourround
    و… دیده میشه

    متاسفانه در هنگام صدای ۵.۱ صدایی از اسپیکرهای عقب در‌نمیاد، ضمن اینکه داخل ستینگ و تست خود دستگاه هم این مشکل مشهود است.

    در هر حال با تماسهای پی در پی من با گلدیران، بعد ازکلی بی احترامی، نتیجه اینطور شد که میفرمایند این دستگاه همینیه که هست!!!
    یعنی گلدیران یکسری دستگاه معیوب رو با نامی فراتر از قابلیت به مردم میفروشه، اون هم با قیمتهایی بسیار بالاتر.
    این دستگاه دارای بلندگوهای بی سیم است که خود تقریبن ۴۵ درصد گرونتر از نمونه سیم دار میباشد(یک میلیون و چهارصد و پنجاه هزار ‌تومان).

    میخواستم صدای من رو به گوش مسئولین مربوط برسونید که چگونه حقوق شهروندی رو با گردن کلفتی و بی ادبی پاسخ میدهند!

    ضمنا حاضرم در بررسی سری تلویزیونهای سه بعدی ال جی(گلدیران) ثابت‌کنم عموم(شاید همه) دچار مشکلات مشهود بصری هستند و مردم غافل‌خریداری میکنند و شاید بعدها با عدم تایید گلدیران مجبور به استفاده دائمی دستگاه معیوب خواهند بود.

  13. حسین گفت:

    سلام
    منم دقیقا با مشکلی مشابه مشکل جواد با سیستم های صوتی ال جی مواجه شدم که به نظرم خیلی سیستم پاسخگویی گلدیران در این زمینه بد بود و میگفتند روی جعبه نوشته دالبی و دی تی اس که نوشته سیستم همینه که هست
    به نظرم مردم نباید بخرن تا ادب بشن
    والسلام

  14. امین گفت:

    سلام
    می خواستم بگم دوستانی که مشکل دارن با نمایندگی ال جی کاش یه جوری نارضایتی خودشون رو به شرکت ال جی کره جنوبی اطلاع می دادن. اگه این کار انجام بشه شاید نمایندگی رو از این گردن کلفت ها بگیرن

  15. محمدرضا قاسم آبادی گفت:

    سلام من هم دقیقا به همین مشکل بر خورد کردم واقعا مسخره اند حتی من به کارخانه کره هم ایمیل زدم و اونها گفتند که از نمایندگی ایران پیگیری کنید شاید اونها هم می دونند نمایندگی ایرانشون کلاهبرداره واقعا ال جی کلاه برداره مطمئن هستم

  16. روح الله افشار صفوی گفت:

    من هم زمستان ۹۲ یک دونه کولر ال جی از فروشنده مرکزی مشهد خریدم که استثنائا روی این مدل که گرونترین مدلش هم بود، ۸۰۰ هزار تومان کارت هدیه داشت. بعد از یک مدت که دیدم خبری نشد، زنگ زدم به ال جی گفتن چنین چیزی کلا ثبت نشده، از طریق نصاب کلی پیگری کردم،‌ آخر سر گفتن که اصلا شاید دستگاه شما گارانتی گلدیران نبوده! گفتم جااان؟! دستگاه از نمایندگی اصلی تون با هولوگرام های گلدیران اومده با کارت گارانتی داخلش، نصابتون هم اون رو جهت تحویل به شرکت از من گرفته حالا میگید متفرقه!
    دیگه با کلی پیگیری قرار شد از پنل و سریال نامبرهای روش عکس بگیریم و براشون بفرستم.
    بعد یک ماه بالاخره قبول کردن که کارت هدیه رو بدن، بعد پشتیبانی شون گفت کد پستی بدید، گفتم خونه هنوز پایانکار نداره کد پستی نداریم، تا اینو فهمید شروع کرد به ایراد گرفتن و هیچ جوره قبول نمی کرد که به یک آدرس دیگه بفرسته!
    بالاخره با کلی دعوا بعد یک هفته قبول کردند با کلیه مدارک شناسایی و پرینت همون عکس های سریال نامبر، برم دفترشون (فکر کنم سمت میرداماد بود) و اونجا هم شلختگی شون کاملا مشخص بود.
    بعد از یک ساعت معطلی بالاخره کارت رو بهم دادن!
    جالب بود اون موقع اصلا بحث نقد کردن کارت مطرح نبود (البته من خریدهای قبلیم رو نقد کرده بودم) ولی روال شرکتشون اینطوری نبود.
    خانمی که بهم کارت رو داد گفت میرید سر همین کوچه شرکت، یک فروشگاه هست ، همون جا پول رو بهتون میده، که همین کار رو کردم و کارمزد هم ندادم ولی اکثر فروشنده هاش دزدن و راحت ازت کارمزد میگیرن
    متاسفانه این تحریم ها هم شده کاسبی برای از ما بهترون
    بجای اینکه شرکت اصلی با قیمت جهانی کالا رو بیاد ایران با گارانتی اصلی ارائه بده، میان اسم هایی مثل گلدیران و سام سرویس و ایران رهجو و کوفت و زهر مار درست می کنن، بعد کلی روی محصول به اسم بازرگانی و مخصوصا گارانتی میکشن،‌تازه بی کیفیت ترین جنس ها رو هم به ملت میندازن، آخرش هم گارانتی شون به جای مثلا ۱۰ ساله ، یک سال هست ، موقع گارانتی هم که همه تجربه دارید!
    اینو توی تمام اقتصاد ایران میتونید ببینید!

  17. منصور گفت:

    تلویزیون ما از شرکت ال جی بود و ال ای دی و اسمارت ناگهانی موقع پخش تصویر رفت وبعد از دو روز از ثبت درخواست تکنسین آمد و گفت بر سوخته 6 روز بعد گفتند قطعه نیست و 30 روز زمان می بره بیاد تعویض کنید بلافاصله ماالتفاوت را پرداخت کردیم گفتند حداکثر 3 روز ه جایگزین می شود الان 16 روز است تلویزیون نداریم قطعه نبود هزینه هم دادیم و در جواب تلویزیون باید وارد شود ….شما قضاوت کنید

  18. کوروش گفت:

    باسلام.حدود 10 روز پیش یک دستگاه لباسشویی و یک تی وی 55 اینچ از ال جی خریدم. هر دو خرید مشکل دار بود. در مورد لباسشویی ما قصد داشتیم 6کیلویی فول بخریم و انتخابش کرده بودیم.فروشنده با فریب و کلک گفت بیایید 7کیلویی با همین قیمت ببرید.عین همینه ولی فقط 2تا برنامه نه چندان مهم کمتر داره.گفتیم باشه.میشه دستگاه رو ببینیم؟ گفت خیر اینجا نداریم. توانبار هست. ولی اطمینان میدم عین همینه که اینجا دارید می بینید. بعد تحویل فهمیدیم که مانیتور نداره.ماشین لباسشویی 6سال پیش ما مانیتور داشت. این که 2015هست نداره. اخه چرا کلک میزنید و جنسی که فروش نداره رو بزور قالب میکنید؟!!!
    اما فاجعه اصلی در مورد تی وی هست. طبق گفته های فروشنده این سیستم وب او اس داره و اخرین مدل تی وی ال جی بوده. وقتی اینو هم تحویل گرفتیم دیدیم که خبری از وب او اس نیست. قسمت اصلی داستان اینه که برچسب کنار صفحه نمایش ادعا میکنه که این تی وی سیستم وب او اس داره ولی محصول برخلاف این میگه. این یعنی اینکه کلا کنترل کیفیتی در ال جی وجود خارجی نداره و اینکه اصلا نمیشه به برچسبهای فراوانی که روی جنساشون میزنن اطمینان کرد. کاملا میتونه دروغ میشه. پس خیلی مراقب باشید.
    در تماسی که با خدمات پس از فروش داشتم گفتند که از برچسب تی وی عکس بگیرید و خلاصه داکیومنت بازی کنید و سند و مدرک بفرستید. منم فرستادم. بعدش قبول کردند که مشکل از ال جی بوده. ولی راه حلشون جالبه. گفتند خب شما بیایید یه مدل دیگه رو پیدا کنید که وب او اس داره بعد اختلاف قیمتو به ال جی بپردازید تا تی وی جدید به شما تحویل داده بشه. واقعا مضحک و خنده داره. کم تقلب کردند و کلاه سرم گذاشتند، بازم میخوان ازم پول بگیرن. بجای اینکه بگن بیا این مبلغ خسارت بابت فریب دادن شما خدمتتون تقدیم میکنیم ، میگن بیا دوباره پول بده تا جنس مورد نظر انتخابیتو بهت بدیم. اونم با اختلاف چند میلیون تومان. انگار مشتریان نگون بخت پول رو از سر راه پیدا میکنند. بهرحال دوستان گفتم تا مراقب فریب این شرکتهای مثلا بین المللی رو نخورید. باتشکر

  19. عظیم گفت:

    کیرم بره تو الجی تان گاییدم اون نمایندگیتان

  20. عظیم گفت:

    یه تلوزیون سی دو اینج الجی گرفتم بعد دوروز صحفش قطع ووصل میشد الان بردم نمایندگی برا تعمیر الن ده داوزده روزه که امروز فردا میکنن

  21. ملوك جمالي گفت:

    متاسفانه شرکت ال جی هیچ تعهدی در برابر خدمات بعد فروشش نداره وفقط شعار های قشنگ می ده ما نوزدهم دیماه یک عدد سولار دام به مبلغ یک ملیون هشتصد خرداری کردیم دستکاه اکوند موتورش خراب بود وقتی با شرکت گلد ایران تماس میگیریم بجای عذر خواهی با بی نزاکتی پاسخ گو هستن نمایندکی میکه به ما ربطی نداره خدمات بعد فروش این روز واون روز میکنه و شرکت گلدیران قبول به تعویض دستکاه نمیکنه حالا تکلیف خری دار چیه ؟هیج کنترل کیفیتی رو وسایلش نداره شرکت ال جی من بعد ا از خرید این دستگاه متوجه شدم جقدر مردم از وسایل ال ل جی نا رضایتی دارن

  22. منصور گفت:

    همین مشکلو الان من دارم،پول جشنواره رو نمیدن،هزار جور بهونه میارن
    خاک تو سرت ال جی

  23. منصور گفت:

    همین مشکلو الان من دارم،پول جشنواره رو نمیدن،هزار جور بهونه میارن

  24. منصور گفت:

    گول جشنواره هاشون رو نخورید،پولتونو نمیدن،من الان همین مشکلو دارم،دوماهی میشه علافم

  25. Masoome گفت:

    واقعا مردمو احمق فرض میکنن هیچ مسئولیتی در قبال گند کاریشون ندارن فقط پاس میدن ادمو واقعا مزخرفه گلدیران

  26. محدثه گفت:

    من جدیدا یخچال آل جی گرفتم ساید بای ساید مدل بنتلی دور این دور اینقدر صدا داره که خدا میدونه حتی صوت میکشه خیلی ناراضی هستم باور کنید الکترو استیل اصلا صدا نداره در برابر این کارشناس میاد میگه طبیعیه مگه میشه من متاسفم از خریدم و پشیمون این شرکت فقط پول تبلیغاتش و میگیره ولی محصول افتضاح

  27. هوشنگ کوکبی گفت:

    من از کولر تلویزیون و پکیج آبگرمکن ال جی خریدم و داشتم البته بجز تلویزیون که انتخاب خودم بود بقیه رو بالاجبار بهم انداختند !! از هیچیک از محصولات مخصوصا تلویزیون راضی نیستم چون درست چندروز بعداز اتمام گارانتیش تصویرش رفت و گفتند باید تقریبا معادل قیمت خود تلویزیون خرجش کنم و در تماسهای مکرری که با گلدیران داشتم هیچگونه جواب قانع کننده ای ندادند …. خیلی برند مزخرفیه

  28. علی جعفری گفت:

    خدمات مهمترین عامل برای انتخاب یک دستگاه میباشد که متاسفانه با پیگیریهایی که در این چند روز گذشته داشته ام برایم مشخص شده که گلدیران در خدمات پس از فروش آن ظاهر زیبایی که از دور دیده میشود نیست که بسیار هم ……
    پرسنل این شرکت تا کنون برای تعمیر یک تلویزیون ۳۲ اینچ حرفهای مختلفی زده اند تکنسین تعمیراتی که تلویزیون را در منزل دیده بما گفت پنل سوخته و باید تعویض شود و عمر این تلویزیونها در بهترین شرایط استفاده 3 تا 5 سال است !! ( و برای همین حرف و بدون اینکه کاری انجام دهد 25000 تومان گرفت ) و هزینه تعویض هم حدود 650000 تومان برآورد کردند .
    با توجه به اینکه کمتر از 3 سال است که این تلویزیون را خریده بودم تصمیم گرفتم که این تلویزیون را تعمیر نکنم و یک تلویزیون از مارکی بغیر از ال جی خریداری کنم . بعدازظهر که تلویزیون را روشن کردیم تلویزیون تصویر داشت ولی نورش خیلی کم بود و تصویر با استفاده از نور چراغ قوه دیده میشد با خدمات شرکت ال جی تماس گرفتم و توضیح دادم و گفتم بنظر نمیرسد که نیاز به تعویض کل پنل باشد و در ادامه صحبت گفتم این ذهنیت برایم پیش آمده که شما میخواهید برای یک ایراد کوچک پول یک ایراد بزرگ را از من بگیرید و تقاضای کارشناس دیگری نمودم و ….. کمی بعد تکنسینی که بمنزل ما آمده بود بمن زنگ زد و گفت چون ال ئی دی بک لایت نداریم من قیمت پنل کامل را دادم ( در حالی که این ال ئی دی ها بفور در خیابان جمهوری و با قیمتی بسیار اندک موجود است ) مشخص بود که بعداز هماهنگی این مطلب را اعلام میکرد …. در این چند روزه 6 نفر از گلدیران تماس گرفتند و هر کسی چیزی گفت ! یک کارشناس میگوید ما آن قطعه را نداریم و باید کل پنل را تعویض کنیم . کارشناس دیگر میگوید سیاست شرکت تعویض آن قطعه نیست باید کل پنل را عوض کنیم . کارشناس دیگر میگوید اگر فقط آن قطعه را عوض کنیم ممکن است مدتی بعد دوباره خراب شود ولی تضمینی برای پنل هم نمی دهد و یکی هم اعلام میکند که اگر تا پایان امروز با هزینه تعمیر موافقت نکنید ما …… تا کنون هم به 3 نامه های من به شماره های 14914 و 14922 و 14934 پاسخ کتبی نداده اند
    برای روشن شدن اذهان مردم لطفا این مورد را منعکس نمائید

  29. Margaretta گفت:

    Ben mathias, je te rassure, je partage ton avis. Après, les avis sont partagés. J’aime faire la différence, entre les goûts et les couleur, qui reste inbomraelexent propre à chacun. Par la suite, c’est avec objectivité, que mon constat (sans état d’âme tombe). Le désigne et la finition est tombé.

  30. میرزاییان گفت:

    سلام من یک لباسشویی ال جی ده کیلویی 6/12/95خریدم که تا نصب شد معلوم شد خراب است و کار نمیکند حدود 100 بار تماس گرفتم و هر بار میگویند در حال رسیدگی است و یا اینکه عکس و فیلم توسط تکنسین نصب ارسال نشده در صورتیکه جلوی خود من فیلم ارسال شد و تا الان حتی یک نفر از ال جی زنگ نزده در صورتیکه بابت همین لباسشویی 3750000
    تومان پول گرفتند ولی هیچکس پاسخگو نیست انگار مدیریت شرکت با این نوع رفتار با مردم موافق است و باید بگویم پشیمانم این مارک را انتخاب کردم

  31. علی سنایی گفت:

    مهرماه سال ۹۵ تلویزیونی با برند ال جی از نمایندگی ال جی خریداری کردیم.متاسفانه بعد حدود ۶ ماه در تاریخ ۲۳ اسفند ۹۵ خراب شد.که پس از تماس با شرکت و حضور تکنسین متوجه شدیم مشکل از خود تلویزیون می باشد.به پیشنهاد تکنسین تلویزیون به نمایندگی ال جی واقع در خیابان کاوه (اصفهان) توسط خود تکنسین برده شد.بعد از چند روز که هیچ تماسی با ما نگرفتند خودمان پیگیر شدیم و فهمیدیم قطعه مورد نظر در ایران نیست و باید از از کره بیاد.گفتن تا ۵ فروردین تحویل میدهند.که بازهم خبری نشد و ما دوباره پیگیر شدیم گفتند قطعه هنوز نیامده!!!!بعد از حدود ۲۰ روز تماس گرفتند که قطعه از کره اشتباه ارسال شده(اصلا مگه میشه؟؟؟؟!!) و ما باید مدل دیگری انتخاب کنیم.ما دستگاه خود را ۲۳۲۰۰۰۰ تومان خریدیم.بعد از کلی پرس جو در بازار از جمله مغازه های وابسته به خود شرکت گلدیران تلویزیونی به شماره مدل 43 یواچ6522 جی آی با اختلاف قیمت ۳۰۰۰۰تومان پیدا کردیم و به شرکت اطلاع دادیم.اما شرکت میگوید اختلاف قیمت ۲۶۲۰۰۰ تومان است.هرچه میگوییم مغازه متعلق به خود شرکت گلدیران است.چطور اینقدر اختلاف در قیمتهای شماست؟هیچ جواب قانع کننده ای نمیدهند.از طرفی میگویند ما به قیمت روز حساب میکنیم.
    حال تکلیف بنده مصرف کننده کارمند با حقوق ناچیز بعد ۳۵ روز که تلویزیون در منزل نداشتم چیست؟اگر تلویزیون مشکل سیستمی داشته من مقصرم؟؟ چه کسی پاسخگوی ۳۵ روز علاف شدن من است؟۳۵ روز با بهانه و وعده های توخالی من رو علاف کردند و در نهایت در جواب من که میپرسم اگر من رضایت ندهم چه میشود میگویند هیچ.پرونده شما بسته میشود.به همین راحتی…انگار پول علف خرس است.این چطور خدمات است؟سایت های مختلف پر است از شکایات مختلف از خدمات پس از فروش گلدیران…چطور این شرکت تندیس طلایی حقوق مصرف کننده گرفته است؟؟؟؟این چه عدالتی است؟؟؟!!!!!!!
    من شکایت میکنم.به هرجا که صدایم برسد..گرچه میدانم در نهایت کسی که می بازد منم.چرا که در این سرزمین همیشه حق با کسانی است که پول دارن

  32. احمد گفت:

    من از یک استوک فروش نکست ال جی خریدم .گفت فقط ایراد ظاهری داره 13600 با من 10300 حساب کرد یک کارت گارانتی گلدیس هم به من داد. یخچال گلدیران نصب کرد 3 روز بعد خراب شد .خود تعمیر کار گلدیران یخچال باز کرد گفت یخچال تعمیری است ..نه فروشنده پس میگیره و نه گلدیران عوض میکنه..نتیجه گلدیران با تولید گارانتی گلدیس و همکاری فروشگاه های استوک فروش کلاه مردم بر میدارند.مراقب گارانتی گلدیس باشید گلدیس–گلدیس–گلدیس–گلدیس-کلاه شما بر ندارد

  33. احمد گفت:

    من از یک استوک فروش نکست ال جی خریدم .گفت فقط ایراد ظاهری داره 13600 با من 10300 حساب کرد یک کارت گارانتی گلدیس هم به من داد. یخچال گلدیران نصب کرد 3 روز بعد خراب شد .خود تعمیر کار گلدیران یخچال باز کرد گفت یخچال تعمیری است ..نه فروشنده پس میگیره و نه گلدیران عوض میکنه..نتیجه گلدیران با تولید گارانتی گلدیس و همکاری فروشگاه های استوک فروش کلاه مردم بر میدارند.مراقب گارانتی گلدیس باشید گلدیس–گلدیس–گلدیس–گلدیس-کلاه شما بر ندارد…

  34. مجید گفت:

    کیر تو گلد ایران کلاهبردار
    بدون گارانتی بخرید بهتره

  35. حسینی گفت:

    با سلام
    احتراما بدینوسیله به استحضار میرساند اینجانب یکی از مشتریان و مصرف کنندگان که حسب تقسیم بند ی در ایران سطح الماس بوده( که فرصت عودت محصول تا 3 ماه رادارد) که اخیرا از شرکت الجی ایران یک دستگاه کولر گازی مدل تایتان بیگ خریدم که نصاب الجی اقدام به نصب آن نموده که در همان زمان یونیت داخلی صدای وحشتناکی میداد که نصاب انرا مشکل ساختاری الجی اعلام نمود .
    ولی بدلیل مغایرت مکان نصب با الزامات و استاندارد ساختمان سازی در ایران مقرر گردید انهم صرفا یکهفته بعد از نصب بایه سابورت کندانسور بیرون حدود 8 سانتی متر تغییر یابد که این امر فقط و صرفا با تغییر بایه صورت بذیرفت ولی بعد از چند روز تماس با الجی نصاب امد وبس از انجام کار اقدام به اخذ وجه نموده که بدلیل گارانتی دستگاه خلاف تشخیص داده شده وشرکت الجی وجه را بازبرداخت نموده اگرچه نصاب از طریق تلفنی بیگر حق الزحمه و شارژ گاز بوده و اعلام مینماید که گاز را شخصا خریداری نموده است و سبس الجی دریک اقدام کاملا غیر معمول و خلاف قوانین و خط مشی مشتری مداری ، گارانتی اینجانب را یکطرف کنسل نموده است که مشکل بخش عظیم مشتریان الجی در ایران است
    ضمنا یونیت داخلی صدای غرش و لغزش و حشتناک حتی در حداقل دور فن را دارد که این مشکل مغایر با طراحی نوین میباشد که نصاب الجی این موضوع را مشکل فنی و ساختاری الجی از نظر فنی اعلام نمود
    لذا خواهشمند است دستور فرمایید موضوع گارانتی و مشکل دستگاه اینجانب حل و فصل گردد.
    با تشکر

  36. عليرضا تهراني گفت:

    بسمه تعالی

    عدم توجه به مشکل دستگاه خریداری شده ال جی از سوی گلدیران

    باسلام

    احتراما ابنده با توجه به تبلیغات وسیع شرکت گلدیران بالاخص در سالهای گذشته در خصوص کیفیت محصولات و گستردگی خدمات پس از فروش، اخیرا اقدام به خرید یکدستگاه ماشین لباسشویی ١٠.۵ کیلویی ١٠٠ درصد خشک کن از نمایندگی مجاز LG بقیمت ۴٢٠٠٠٠٠ تومان نمودم که متاسفانه طی استفاده پس از نصب متوجه نشتی آب از درب ماشین لباسشویی شدم که بعد از تماس با مرکز خدمات و گارانتی، در دو نوبت کارشناسان محترم مجموعه گلدیران به منزل مراجعه نموده و ضمن اذعان به علت حادث بودن این مشکل بصورت بالذات از کارخانه، طی تنظیم گزارش ماوقع، بدون حصول نتیجه لازمه و تعویض دستگاه، به همین میزان گزارش نویسی بسنده نموده و هیچ اقدامی علی رغم عدم کیفیت محصول و عیب موجود در آن از ابتدای تولید، از سوی مجموعه گلدیران صورت نپذیرفته است. حال جای سوال مهمی باقیست و آن اینکه مشتریان وفاداری چون من که طی پانزده سال گذشته بجای خرید لوازم خانگی بصورت قاچاق از مبادی ورودی این قسم کالاها در اقصی نقاط مرزی کشور علی الخصوص با حجم وسیع تبلیغات گول زننده به تقریبا نصف قیمت نمایندگی ها، چرا اینک بایستی نتوانم برای اولین بار طی سالیان متمادی، از خدمات واقعی گارانتی کالای خریداری شده از مجرای رسمی فروش و با احتساب کلیه اضافه مبالغ پرداختی قانونی، استفاده نمایم. مگر نه اینکه اصل و بطن تبلیغات درست در رعایت اصول بازرگانی و خدمات درست است! لذا طی این یادداشت بر خود لازم دانستم تا با انتشار این متن در برخی از خبرگزاریهای رسمی و سایتهای خبری بیطرف و نشریات کثیرالانتشار، بر حسب وظیفه نسبت به انعکاس مراتب پیشامده برای حقیر و جلوگیری از تکرار این اتفاق تلخ برای سایر هموطنان عزیزم اقدام نمایم و امیدوار باشم تا با تحقق وعده های معنونه در تبلیغات شرکتهای خدمات پس از فروش داخل کشور، فاصله زیادی در آینده ای نزدیک نداشته باشیم.

  37. مرضیه گفت:

    اگه میدونستم اوضاع شرکت گلدیران تا این حد خرابه وواسه مشتریانشون ارزش قائل نمیشن هرگز ال ای دی الجی نمیخریدم واقعا جای تاسف داره من میخواستم ماشین ظرفشویی الجی هم بخرم اما با نظرات دوستان از این کار پشیمان شدم با این وجود کم کم وجهه الجی توی ایران خراب میشه وکسی دنبال مارک الجی نمیره اگه قراربود از ضمانت نامه استفاده نکنیم میرفتیم از بازار آزاد وسایلمونا میخریدیم بدون گارانتی ونصف قیمت

دیدگاه‌تان را ارسال کنید ...